telefonla pazarlama - satış, telemarketing midir nedir onlar çıktı şimdi de. yani vardı da bu aralar hız kazandı, daha ucuz diye midir nedir...
marketing'in zaten her türlüsüne fikren ve zikren en geniş parantezde karşıyım ama bu adamı iyice çileden çıkartıyor.
swissotel ve bilumum oteller, spor salonları, sigorta şirketleri ve bankalar bunların en önde gidenleri, bayrak tutanları. en alakasız zamanda ararlar: iyi günler ozan bey'le mi görüşüyorum, evet buyrun benim:
- merhaba ben x'den arıyorum ismim sibel, nasılsınız?
burada başlıyor eziyet. artık anlıyorsun ki önündeki beş dakika boyunca kadın car car konuşacak, ne desen telefonu kapatmayacak, öne sürdüğün sebep ve sonuçları saçmasapan cevaplarla savuşturacak ve daha fazla prim alabilmek için sana gerekirse sahneye çıkıp hamlet'i oynayacak.
bunlar nasıl yasaklanmıyor anlamıyorum.
özel hayatıma tecavüz var bir kere. şerefsiz gsm operatörüm numaramı birilerine satmış, o da suç. tüm bunlar göz göre göre yapılsın kimse sesini çıkartmasın, biz şehirlerarası yolda doksanı geçtik diye maymun gibi filmimizi çekip cezayı evimize yollasınlar. sonra adalet mülkün temelidir.
- ozan bey, beni yanlış anladınız, bu teklifimiz sadece sizin gibi özel ve kalburüstü müşterilerimiz için geçerli, yoksa normal bir müşterimiz olsa ıvır zıvır kıvır cart curt...
ya kardeşim ben sizin otelin resepsiyonunu bile görmedim, yolunu bilmem, nerden özel müşteriniz oluyorum?
ayrıca siz global, dünyada beş bin şubeli bir şirketsiniz, hala neyine bu özel ilgi ayakları, mahallenin manavı tripleri?
demek ki hala bir hatun arayıp iki güzel cümle kurdu mu tamam diyen, kredi kartını veren zübükler var ki bu sistem işliyor, çark dönüyor. memleketimde hala bunlara prim veren sığır bitmiyor.
gerçi amerika bunun hastası. en çok onlar seviyor.
friday's garsonları var ya yavşak, sipariş alırken çömelen, al onları amerika'daki bütün cafe'lere barlara, restaurant'lara koy bir kere. satış temsilcileri yerine de koy. on-line help merkezlerine de yerleştir. ve herkes çok memnun halinden. - hi guys, how are you today diye konuya girdin mi tamam kralsın.
- sibel hanım tamam anlıyorum da sonuçta siz tüm bunları daha çok kazanmak için yapmıyor musunuz, yani bana lütfen muhteşem avantajlardan, olmayacak indirimlerden bahsetmeyin, inandırıcı bulmuyorum ve telefonu kapatmak istiyorum artık.
- (sessizlik)
n'oldu? sibel n'oldu? önündeki listede yok mu bunun cevabı ablacım?
1 yorum:
varlığını, telefon ile bir şeyler satmak isteyen birisinin
üzerinden ispat etme çabası içerisinde olan yokluksun. haha.
telemarketing ha? silik bir karakter.
Yorum Gönder